Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 8 12:14:18 CET 2013

... a také jsou proti němu vztaženy kondenzátory ve zdrojích +-15V.

Co ale opravdu nechápu, a čeho jsem si nevšimnul, je zapojení té zpětné
vazby - koncový stupeň je jen emitorový sledovač a ta ZV mi vychází
opravdu kladná. Pomíjím tedy to, že při napájení OZ +-15V a jedničkovém
zesílení koncového stupně asi těžko protlačí přes 8 ohm repro 50 W...

JMN