Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:53:17 CET 2013

Jj, je to jasné, nepozornost, ten horní kontakt nejde na zem, zmátly mne
stejné hodnoty R1 a R2.
Ale + OZ je ss ve vzduchu, je to fet, přijde mi to divné. IC2b má na zem
1MOhm.
aze

----- Original Message -----
From: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 07, 2013 12:45 PM
Subject: Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Vstup LOW ( s nízkým zesílením) má vytvořen napě»ový dělič s odporem ze
vstupu
High - podívejte se kam vedou ty kontakty , které ovládá zasunutí jacka.

IC2A má + přes kondenzátor napojen na bod A, tj Drain T1. Ve schematu to
vidím, na ploąňáku jsem to neověřoval :-)

Zapik

listinfo/hw-list

Daląí informace o konferenci Hw-list