Re: OT? prosim o pomoc s preklopenim trivialneho asemblerovskeho programu do AVRStudia 6.1 (podozrenie na silicon bug v ATMega1280)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 7 11:28:53 CET 2013

>muzu to zkusit ale za vysledek nerucim...

Prosim, prosim... :-)

>Projekt s asm souborem pro 1280 megu jsem ted v AS6.1 udelal, ale co se bude dit az tam zkopiruju ten kod to nevim :-)

Ten zdrojak je v
http://www.avrfreaks.net/index.php?name=PNphpBB2&file=download&id=32624 ,
v komentari je tam pouzity command-line (tie prepinace odstrania startup
code a vytvoria section .bootloader na adresu 0x1FC00 kde sa umiestni ten
kod). Je tam aj vysledny hex, bolo by idealne, kebyze dospejete k tomu
istemu. Su tam popisane aj fuses, aj ked to nebudete palit, prosim,
nastavte ich v tom projekte, ak to ide, nech chlapec v Atmeli zbytocne
nespekuluje... ;-)

Ze som taky smely: dosku s ATMega1280 na vyskusanie nahodou nemate?

Dakujem,

wek