Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 7 10:09:45 CET 2013

ikdyž to pustím fakt hodně nahlas, tak musím bez problémů rozumět běžnému
hovoru.

Když cítím basi v "na hrudi" tak nevím nevím.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Thursday, November 07, 2013 1:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082Já teda nevím, co vám brání
použít opravdový (a levnější!) repráky místo předražených šidítek? Třeba
peavey, fane, jensen, celestion, prostě těch co dělají basáky pro kytaristy
už dlouho a ví co je v kytarovém zvuku potřeba? Ona je to celkem věda a
dokonce i maximální výchylka, podle které se orientují hifisti, je v tomto
případě jako měřítko kvality kupodivu na závadu. Studiové repro prostě hrají
jinak než hifi a když si na ten syrový zvuk navyknete, tak vám hifi už bude
navěky připadat jako nepoužitelná s*ačka, protože většinu hifi nejde
poslouchat dlouhodobě nahlas, zato u studiových si ani neuvědomíte, že už
hrajou hodně nahlas a mohli byste to ztišit.

Kluci z Marsyasu (už neexistuje - měli špičkové bedny, malé ceny a mizerný
marketing) mě naučili jednoduché posuzování kvality EA řetězce - ikdyž to
pustím fakt hodně nahlas, tak musím bez problémů rozumět běžnému hovoru.
Když musím zvedat hlas, aby mě bylo slyšet, tak je to šmejd a je úplně
jedno, jaké parametry jsou na papíře. Kupodivu třeba u zesilovačů, byly
lepší ty s papírově horšími parametry (neplatí to ale obecně, papírově má
takové parametry třeba i šmejd s A2030, platí to jen u těch "dražších"
diskrétních provedení).