T89c51RD2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 7 09:13:20 CET 2013

Aha. Ak to ma byt naozaj len nahrada 8751, tak urcite vyhovie uplne
akykolvek klon '51 co vie 12-clockovy rezim. A ak ten Vas unikatny HW ma
vyvedeny seriovy port, tak sa bude dat preprogramovat
T89C51RD2/AT89C51RD2/AT89C51ED2/P89V51RD2 priamo v nom, nepotrebujete ten
RD2KIT - to by bola asi najpohodlnejsia cesta.

Alebo pouzijete RD2KIT, ale do neho mozete dat ktorykolvek z uvedenych. S
postupom na programovanie Vam rad pomozem.

Dalsia moznost je napriklad AT89S51/52 a AVRPROG resp. STK500. Ak ste v
AVRkach doma, tak potom s miernou upravou (reset) ATMega8515.

wek