Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 6 15:38:14 CET 2013

Ono hlavně záleží co je v tom reprák. Pokud je tam něco citlivýho, může
to s 50W hrát "mnohem víc" než jiná skříňka se 100W PA.
Některá  kvalitní kytarová  mají  repra  s citlivostí 98 dB a i víc,
nejsou vyjímky repráky s citlivostí 105dB! Ale je to samozrejme o penezich.
Obyčejné spotřební čínské  repráky mají citlivost  okolo 80dB, levná
komba bývají takovými osazená.

Rozdíl 3 dB je polovina výkonu pro stejný akustický tlak.

citlivost 80dB versus 98dB nebo dokonce 105db je už sakra znát...

Pravda je, že míň citlivá repra mají vyrovnanější frekvenční
chrakteristiku, nicméně u citlivých repro pro lepší komba to trošku
větší zvlnění nevadí.