OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Středa Listopad 6 09:46:31 CET 2013

Přesně tak. Je to jednoduchý zdroj napětí s omezením výstupního proudu. Je
navržený s takovou charakteristikou. Když si vezmete nějaký adaptér s
klasickým 50Hz trafem, taky je tam napsáno např. 12V / 500mA a když si ho
změříte naprázdno, může tam být třeba i 18V. A takových adaptérů je
spousta. I nokia dřív měla nabíječky s klasickým trafem a chovaly se přesně
takhle.

(Nevím, které zařízení myslíte tím s 5V vs. 7V vstupem, můj telefon na svém
štítku žádný údaj o napětí nemá.)

P.K.