OT Tycovy textit a nerez trubka

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 6 07:16:34 CET 2013

Zajímavé, vždycky jsem si myslel, že na míru deformace pouzdra má vliv
spíš tloušťka jeho stěny, než použitý materiál. Taky by mě zajímalo, co
kde "skočí" po obrobení... Nechi říct, že to tak není, prostě mě to zajímá.

Táta je soustružník a občas jsem mu koukal přes rameno a nemyslím, že by
se silonovými pouzdry byl nějaký zásadní problém.

JMN