Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

Sobota Listopad 2 21:55:03 CET 2013

No nevim, ja kdyz jsem rozebral jeden moderni jistic levnejsiho
provedeni, tak mi prislo, ze je to uz kombinovano s klasickou
pojistkou... Teda jeste by to chtelo zasypat piskem :-P
Kdyz to porovnam s konstrukci klasickych cernych bakelitovych, ty snad
musely vydrzet milion A ...