OT Zimni pneu a vyska vzorku

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 1 19:46:50 CET 2013

Myslim si, ze problem nebude s policii jak se tu domnivate, ale s
pojistovnou. A to i v pripade ze nehodu nezavinite. Jak se proste celne
srazite s piratem, tak Vase zena nedostane ani kacku, jelikoz advokat
pirata bude tvrdit, ze kdyby jste mel zimni pneu, tak by jste stihl pred
autem jeho klienta zastavit a tudiz jste vinik Vy.
Karel