přístup na byty v int C

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Listopad 1 19:26:45 CET 2013

Jasně,
PIC16 má ten zásobník divně, já tuhle architekturu neznám, nepoužívám a
ani používat nechci. Chtěl jsem říct, že pokud deklaruji proměnnou v
těle funkce, překladač jí obvykle umístí na zásobník. Pokud jí ale
deklaruji jako static, je umístěna do .bss nebo .data, podle toho, zda
je zároveň i inicializována.

Mrazík