OT Prodej modelu auta - Thunder Tiger Sledge Hammer S50 MTA

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 1 18:39:09 CET 2013

tady jsou nejake fotky - je tam videt prakticky jedine kosmeticke
poskozeni - je lehce skrabnuta hlava motoru (cemuz se asi prakticky neda
zabranit):
http://www.cncnet.info/galery/2013-11-01%20TT%20S50/

jeste jsem zapomnel ze jsou vymenena vsechna (8ks) pera za tvrdsi cervena

servo je Savox SC-0251MG - 16kg servo - samotne stoji cca 800-900Kc

gumy jsou puvodni - je videt, ze jsou prakticky netknute

pripadne reakce prosim privatne