OT Zimni pneu a vyska vzorku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 1 14:38:53 CET 2013

 1.11.2013, 14:31:24

Informace ze vcerejsiho vysilani TV: "policie bude pri kontrole
pneumatik, vychazet z toho, ze pocasi se muze zmenit kdykoliv".
Takze ono je sice dneska sucho a teplo, ale behem 5 minut muze
treba napadnout 1/2 metru smehu. Pokud tedy nemate v kufru
sadu kol, ktere byste v takoven pripade prehodil, dostanete pokutu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz