PCMCIA RS232

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Listopad 1 05:34:10 CET 2013

Protoze jsem v teto oblasti dost laik, zeptam se takto: Zarizeni, ktere chci
pripojit chodi bez problemu na jinem pocitaci pres virtualni seriovy port
pres USB. Na ruznych pocitacich se skutecne vytvori ruzny COMx, ale to
nevadi, program pro PC umi komunikovat s libovolnym portem. Bohuzel notebook
ma vadny USB a navic WMe, takze me reseni s fyzickym COM pripada
pruchodnejsi.
Takze bude se to na PCMCIA RS232 karte chovat tak, ze system si sice vytvori
COM tak, jak jej napadne, ale jiz to tak zustane i po restartu systemu?
Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 31, 2013 5:53 PM
Subject: Re: PCMCIA RS232

> problém je v pevném adresování COM1, COM2. Přerušení a adresa musí být
> pevná a ne náhodně přidělená systémem, což u těchto karet systém
> provádí. Potom nelze komunikaci navázat.

Tohle jde jakz takz zkrotit, system ji prideluje podle docela striktnich
pravidel a da se to nakonfigurovat. Zaviselo to sice trosku na cipsetu
ale slo to. A hlavne, byl tam realny UART, se vsemi ctnostmi a
nectnostmi V blede ruzovem je to u internich karet pro PCI sbernici.
Virtualizace pres USB/Ethernet/... je trosku jine kafe. Tam se do toho
vlozi dopravni zpozdeni, orezanost emulace UARTu,...

Radek (benedikt2hw.cz)