OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 31 20:25:45 CEST 2013

On taky není EPS jako EPS. Ještě je tam další číslo, které udává cosi
snad související s tlakem. 50, 70 je takové bláto, 100 je nejpevnější (a
relativně nejdražší).

Modeláři říkají, že na hladké řezání je dobrá ocelová struna, která se
používá do řezaček na knedlíky. Tréninkově jsem se ji pokoušel sehnat
ale nebyl jsem úspěšný, tak jsem polystyren řezal obyč odprovým drátem.
Na křídla ale nic moc.

ced