VF vlastnosti mosadze

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 30 23:51:08 CEST 2013

otazka je na co presne to potrebujete vediet. Vlozny utlm bude pomerne
maly (porovnatelny s rovnakym kusom medenneho koaxialneho vedenia).
Ak sa jedna o vysoke vykony a utlm je dolezity tak to budete aj tak
povrchovo upravovat a na vlastnostiach mosadze nezalezi.
Utlm sa skaluje s odmocninou pomeru vodivosti. Takze 4x horsia mosadz
bude mat dva krat vyssi utlm ako med, ale v absolutnych cislach to bude
nieco na sposob 0.1dB namiesto 0.05dB. Ked sa to vynasobi megawattom tak
tam samozrejme bude urcity rozdiel, ale predpokladam ze keby ste
pracovali na vykonovych urovniach kde na tom zalezi tak sa nepytate tu
na konferencii ci sa da pouzit mosadz :-)
b.