Jak zjistit pracovni proud pro polovodicovy laser?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 30 22:17:49 CEST 2013

Zkusim sehnat jiny 405nm laser, abych mel nejakou referenci. Jen doufam,
ze nedopadnu stejne jako s tim prvnim.
Pote, co jsem na neho skoro 2 mesice cekal, me to nebetycne nastvalo.

Dekuji.
PL

***************************************

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 30, 2013 10:01 PM
Subject: Re: Jak zjistit pracovni proud pro polovodicovy laser?

Tahle dioda byla první, co jsem našel. Chtělo by to najít nějakou jinou,
která je také plošná (aby se na ní zaručeně dostal celý výkon), ale aby
zároveň v DS byl graf citlivosti v A/W. Pak je to jednoduché.

V případě této, nebo jiné, s podobnými DS, by šla jedna z možností:

a) Z udávané plochy a nominálního proudu udělat A/W a následně přepočítat
pro 405 nm podle grafu 6.

b) Posvítit známým zdrojem a zase přepočítat dle grafu 6.

PH

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To zmereni vykonu by bylo super. Nevim ale, jak bych to mohl zkalibrovat
na absolutni hodnoty. Jiny laser na 405nm nemam. A porovnani s cervenym
laserem bude asi dost zkreslujici, diky minimalni citlivosti te diody na
405nm.