Re: [OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Čtvrtek Květen 30 21:57:36 CEST 2013

No, 15+ let to bude mit ...
Menit ji nechci (ja vim), protoze v tomhle modu jede uz tak 9 mesicu a ZATIM drzi.
Myslel jsem treba namichani epoxy a vtlaceni do prusaku.
Ale nechci to misto mechanicky namahat.
Zavarit asi ne, premyslel jsem o zaletovani tvrdou pajkou...
Nebo NECO, co by se chemicky napojilo na korozi lepe, nez ta Hammerite barva.

diky Ivan