Jak zjistit pracovni proud pro polovodicovy laser?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 30 16:28:41 CEST 2013

Takze velke zklamani.
Na rozdil od cerveneho laseru tam neni zdaleka tak jasna zmena
svitivisti na hranici treshold. Odhadem je to nekde mezi 20-40mA.

Hlavne ale fungovani laseru v oblasti pracovniho proudu (zkousel
jsem to mezi 100-120mA, coz by tak asi mela byt spravna oblast)
je spatne. Svitivost se podle oka zdala mala, ale rikal jsem si, ze
je to snad jenom malou citlivosti oka v teto oblasti.

Nicmene i tepelne pusobeni je male (spis zadne), a to jak na termopapir
(zadna stopa), tak samozrejme o nejakem zapaleni sirky nemuze byt
vubec rec.

Tak jsem zkusil cilovou aplikaci, tj. osviceni negativniho fotoresistu.
A tady uplna tragedie - po vyvolani zbyl panensky cisty cuprextit.

Tak pokud byse nekdo nahodou uvazovali o koupi modreho laseru,
tak tento model obejdete obloukem.

:-(

PL