OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Květen 30 14:59:14 CEST 2013

EPP mají snad v každém obchodě s modelářskými potřebami. Nikdy jsem neměl
problém to koupit, za pár kaček je deska 1mx1m.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, May 30, 2013 2:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

ja bych to nehrotil...neni nad to udelat pokus a vyzkouset

Radek Vicek

Dne 30.5.2013 14:15, gatilo napsal(a):
>   30.5.2013, 14:13:35
>
> EPS - expandovanej,  XPS - extrudovanej Je treba oklamat nepritele
> ;-)
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.