Datovy tarif M2M

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Květen 29 23:39:14 CEST 2013

No ja se v tom uplne taky nevyznam, ale jak jinak by meli tu rychlost
omezit nez zahazovanim paketu? Oni muzou telefonu nadiktovat fyzickou
prenosovou rychlost? Pokud by ty pakety meli jen zdrzovat, tak to by
museli mit sakra velkou pamet, pokud by prichazely normalni rychlosti
a mely odchazet pomalu (resp. paket, pauza, paket, pauza).

PK