baterie z Lidlu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 29 14:45:07 CEST 2013

Mam pocit, ze jsou celoplosne.
Docela casto jsem delsi dobu na cestach na opacne strane republiky, a tak
si chodim k Lidlovi nakupovat jidlo. A kdyz tam neco pekneho vidim (nebo to
vidim s predstihem v letaku pred prodejnou) a nechce se mi to tahat, tak
zavolam domu do Brna a tam mi to koupi. Jeste se mi nestalo, ze by stejnou
vec nemeli taky v akci.
Samozrejme s poctem kusu byva problem. Jak nakonec uz psal kolega - meli
20ks a on sam sebral 17. Takze pokud se takovych lidi sejde vic (a to se
urcite sejde), tak popularni veci uz 1-2 hodiny po otevreni prodejny prvni den
akce maji zbozi vyprodano. A toto akcni zbozi se uz nedoplnuje.

PL

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 29, 2013 2:36 PM
Subject: Re: baterie z Lidlu

29.5.2013, 14:27:33

Mam pocit, ze akcni nabidky nejsou vzdy celoplosne, respektive, mohou
byt mezi regiony nebo skupinami prodejen fazove posuny v radu tydnu.
Nekdy, v Brne posledni dobou spise vice, se stane, ze inzerovane zbozi
se v konkretni prodejne neobjevi vubec.A dle zakona schvalnosti, to
bude zrovna to, pro ktere jste tam sel.
Jindy jsou nektere polozky vyprodane behem nekolika hodin. A jine tam
lezi nekolik tydnu, a nakonec na ne jeste daji slevu.
Je to velmi promenlive a priznavam, ze se mi nepovedlo, v tom
vysledovat zadnou zakonitost (ale zase jsem se moc nesnazil :-) ).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz