baterie z Lidlu

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Středa Květen 29 13:57:52 CEST 2013

Já mám takovou zkušenost, že většinou věci z letáku mají, ale velmi malý
počet, který již nedoplňují. V loňském roce jsem v Lídlu kupoval i zde
diskutované termohlavice - potřeboval jsem jich 18 na celý dům. V
prodejně jich bylo celkem 20 - přišel jsem první a vzal si jich 17 - ty
zbylé tři si vzala paní, která mě sledovala jak si se zápalem beru těch
zbylých 17...
Tu poslední jsem ani v druhé prodejně nemohl sehnat, nakonec jsem musel
koupit klasickou bez inteligence...
Jinak obecně - věci z Lídlu jsou dostatečně kvalitní k ceně...
M.
Ps: Nejsem Hamoun, avšak každá ušetřená koruna ve výstavbě domu se však
počítá - ti co staví (stavili) dům jistě potvrdí, proto jsem neměl
výčitky při braní těch 17 hlavic :-).