smrdi mi monitor

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 28 19:04:08 CEST 2013

 28.5.2013, 18:59:31

Bezne multimetry elyty casto neumi, ale s pouzitim vhodneho R jde to celkem
dobre merenim casove konstanty.

Pokud, to co prilis hreje, je hlavni T, pak je moznych pricin cela
rada, vcetne fatalni zavady typu mezizavitovy zkrat na transformatoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz