Problemy s novym diskem (bylo Zpetna kompatibilita SATA III na II)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 28 15:32:09 CEST 2013

Jasně

Studovat nemusíte, je to klikací:
http://www.freenas.org/

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>

Měl bych 2 dotazy:

1. Dá se později rozšířit připojením dalšího disku a to i jiné velikosti?
2. Pokud ano, byl by někaký kvalitní odkaz, nejlépe v CZ/SK, kde bych si to
mohl nastudovat tak, abych to zvládl rozchodit, přestože moje poslední
setkání s Linuxem bylo asi v RedHat 6.xx kolem roku 2000?

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
Tak si tam dejte linuxovou virtuálku a namapujte si ho do těch woken přes
sambu...

Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
No a když to dodělávátko ještě stojí 400 Kč, tak přemýšlím, zda radši disk
nevyměnit za dva menší.

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
Tak tedy nevím, nevím, mně to nepřijde jako "zajímavé věci", ale spíš
"zcela očekávané věci", pokud 3TB disk dáváš do Windows XP. A s těmi
dodělátky bych si zrovna v případě disků moc nepohrával, aby pak
nebyly slzičky :-)

Původní zpráva ze dne 28.5.2013 od Pavel Hudecek: