Zivotnost FLASH pameti - zkusenosti

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 28 11:30:07 CEST 2013

Setkal jsem se s problemem, ze do starsich 89C2051 neslo zapsat program,
stale chyba verifikace. Obvykle pomohlo zvysit programovaci napeti (az na 15
V). Tak polovine kusu to pomohlo. Jakmile byl jednou program bez chyby
zapsan, nikdy jsem nezaznamenal, ze by se nejaky bit samovolne po case
zmenil. Zajimave je, ze s timto problemem jsem se nikdy nesetkal u 89C4051.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>
To: "HW-News" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 28, 2013 10:46 AM
Subject: Zivotnost FLASH pameti - zkusenosti

Sakrys nejak nam ten cas utika, dostala se mi do ruky jedna s prvnich desek
s procesorem 89C2051. To uz je tak davno?
(Zarizeni kupodivu porad funguje,)

Nevite jaka je zivotnost pameti FLASH u firmy Atmel? V katalogovem listu
vidim jen 10 tisic cyklu zapis/ cteni. Microchip pise 20 roku. Setkal se
nekdo se ztratou dat v pameti FLASH po 10 - 20 rocich?

Michal Gregor