PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 28 09:53:40 CEST 2013

Kdyz ono tohle asi nejde posuzovat jen z hlediska toho samotneho
zapojeni vstupu. Dokazu si predstavit treba napajeni z nejakeho zdroje,
kterej ma vystupni zem na nejakem treba velmi mekkem potencialu a pak
samozrejme se muzou dit ledajake veci, kdyz to prizemnite tim sroubovakem.

Priznam se, ze jsem dlouho nic takoveho nezazil co popisujete. Ale na
druhou stranu ja pouzivam prakticky vzdy tlacitko vuci zemi (coz ale nic
neznamena).

Radek Vicek