Kapacitni tlacitka STM32F?

Pondělí Květen 27 18:59:45 CEST 2013

No prave proto hledam nejake vzorove reseni, podle ktereho bych to mohl
obkreslit a nemusel delat pruzkum bojem.
Treba ona vzdalenost je pro me klicova. Mimo jine jde o to zda to cele
pujde nacpat na jednovrstvou desku, tj. vejdu se s MCU do mezery mezi DPS a
krabici nebo budu muset pouzit dvouvrstvou a dolu nacpat maximalne SMD LED.
Pri uvedeni F0 byl touch sensing jednim z marketingovych tahaku, o to vice
me zarazi, absence vzoroveho reseni, minimalne formou propracovane
appnote,kdyz jiz na discovery kit zadne touch tlacitko nedali.

Jak nemam rad PIC procesory tak jejich AN, klobouk dolu.
M.