Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 27 17:01:37 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 27.5.2013 od Kuba Jan:

> Tak k dnešku data na mobil.cz stále nefungují :-(

Data jo, jen ten http nefunguje, ne? Včetně jejich slavného idnes FUP.

> Zkoušel jsem dnes volat na tu jejich infolinku 3333 a problém prý je v
> tom, že přesměrování se provede vždy , když data "netečou" nějakou
> minimální rychlostí. ( asi timeout )
> Prý jednají o navýšení rychlosti aby  se to přesměrování nedělo, ale
> neví kdy :-(
> Asi začnu prudit a pošlu jim tu slavnou SIM kartu z5  s tím, že chci z5
> kredit a vypovídám službu.

No hlavně to nefunguje tak, jak má. Protože tady:

http://data.idnes.cz/mobilcz/cenik%20Mobil_cz%20A4.pdf

jasně píšou, že pokud vyčerpáš FUP všeobecného internetu, pojede
rychle idnes FUP, dokud i ten nebude vyčerpaný. Nicméně mně to nenechá
čerpat idnes FUP vůbec.

Jinak pokud chceš vypovídat službu, tak ji rozhodně nevypovídej, ale
reklamuj, že to nefunguje. To znamená, že odstup od smlouvy, to je
úplně něco jiného než výpověď.

Mimochodem, už brzo skončí měsíc a bude po FUP tak jako tak. Asi to
budu taky reklamovat, jen tak pro legraci.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem