PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Květen 27 12:41:10 CEST 2013

Dobry den,

tiez si myslim, ze je cosi zle nastavene. Okrem registrov TRIS, treba este
nastavit analogove piny ( register ANSEL), pripadne vypnut komparatory a
hlavne sa pozriet ci tam nie su zapnute kapacitne snimace CAPSense mTouch.
Tie totiz strkaju uplne vsade, aj tam, kde ich netreba.

A.