PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Pondělí Květen 27 11:57:35 CEST 2013

Nebo udelat softwarovy filtr, pokud design uz je ;-)
Paralelni C nemusi delat tlacitkum uplne dobre, idealni kombinace je R
na +, R v serii, C na zem -> PIN. Ale SW filtraci pouzivam i tak, leda,
ze by byl pouzit vstup s hysterezi.