OT: Podivná příloha v Thunderbirdu

Neděle Květen 26 20:15:34 CEST 2013

Hezký večer,

	nastavila jsem a uvidím. Myslím si však, že to je poněkud nesystémové
řešení. Pokud ale bude funkční, tak mi to tak vadit nebude.

	Po vložení " mail.server.default.fetch_by_chunks" do Googlu to vypadá,
že to není ojedinělý případ. Během dne jsem ale zjistila, že se to stává
více lidem, ale jen od jednoho odesílatele. Čudné...

Saša Svobodová