Lazne na galvanicke pokovovani?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 26 15:00:58 CEST 2013

Zvlastni, ja s tim mam dobre zkusenosti. Mam i par originalnich
hrotu (je to kombinovana pajecka s horkovzduchem Aoyue 968),
ale nevidim mezi nimi zadny poznatelny rozdil. Mozna je to nekdy
i lepsi, protoze jsem diru v tech hrotech udelal napresno, kdezto
Cinan ma diru vetsi nez je prumer topneho telesa, a tak prestup
tepla tam neni idealni (pro zlepseni omotavam u orig. hrotu to
topne telisko alobalem).

Hroty se snazim delat kratsi. Je mozna a pravdepodobne, ze na najake
velke plochy (treba ty plechy) to neni. Ale to jsem nezjistil, protoze na
takove veci odjakziva pouzivam trafopajecku.

PL

********************************

From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 26, 2013 8:32 AM
Subject: Re: Lazne na galvanicke pokovovani?

No tak to jsem zkousel a je to naprosto tragicke. Zeleznej hrot totalne
nestiha dodavat teplo - zkousel jsem i ruzne tvary aby byl vetsi prurez
nez to dojde k te cinne plose. Asi jsem zmlsanej, ale u original hrotu
vidim jak regulace pajky okamzite reaguje a dohriva, u zelezneho nespina
hned a to vede ke kolisani teploty hrotu.

Hroty jsem vyrabel pro Ersa MS 8000 - s 80W ruckou, ktera s originalnima
hrotama dokaze pajet i pomerne slusne flaky plechu - treba vejfuky na
modely. Prave kvuli citlive regulaci.

RV