Lazne na galvanicke pokovovani?

Neděle Květen 26 14:13:37 CEST 2013

Z ceho jineho by byly?
Lepsi tepelnou vodivoat nez med ma striblo,ale neni to az takovy rozdil,
aby se  vyplatilo delat hroty stribrne.
Trikrat vysi teplenou vodivost ma diamat,ale jsem si celkem jist, z toho to
nedelaji :-)

Podle meho to je klasika, medene jadro na nej se galvanicky nanese zelezo.
Zelezo se pak glavanicky ponikluje, nasleduje pomedeneni, pokud tedy nejsou
dobytkove a nenanasi chrom primo na nikl (ma to nizsi zivotnost, nikl a
chom maji ruznou roztaznost a bez medi mezi se to casem projevi ). Vypada
to slozise, ale pokud clovek ma spravne roztoky je to jednoduche.
Mede neni problem,kyselinu sirovou i siran mednaty mam a oboji lze celekm
levne bezne koupuit.
Ale treba takova niklovaci lazen je sedmi komponentni , vse se da sice take
sehna, ale jak jsem jiz uvedl, kupovat 0.5kg síranu kobaltnatého, kdyz ho
potrebuji setinu je financni sebervrazda.

Vybaveni na galvanicke pokovovani mam, treba zlaceni nebo rhodiovani jsem
zlvadl v profi kvalite.
Martin