OT: Podivná příloha v Thunderbirdu

Neděle Květen 26 13:00:39 CEST 2013

Dobrý den,

     poslední dobou mám trochu problémy s poštou, od jednoho kamaráda mi
téměř vždy v sobotu odpoledne a během neděle chotí takto poškozená
pošta: http://www.chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/tb.jpg
zpráva se dá přečíst, TB ji normálně zobrazí po otevření přílohy.

     Dneska mi ale posílal soubor a já jej nejsem schopná vydolovat.
Zkoušela jsem různé triky, ale zatím bez úspěchu. Zkusila jsem toto:

- uložit a přejmenovat na PDF. Acrobat říká, že je soubor poškozený.
- přeposlat si sama sobě. Přijde jen text a hromada "rozsypaného čaje".
- přejmenovat na .dat a otevřít v programu Winmail Opener. Hlásí, že se
to nedaří

     Momentálně používám Thunderbird 17.0.6 na Windows XP SP3.

     Napadá někoho, kde může vznikat tato chyba, jak se ji případně
vyhnout, proč vzniká jen během víkendu a jak se dostat k tou souboru?

     Děkuji a omlouvám se za OT, během víkendu se většinou mhouří oči.
Hledat na webu jsem nezkoušela, nevím totiž co vlastně hledat.

     Saša Svobodová