OT Rakety (Peroxid na povoleni?)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 25 22:27:29 CEST 2013

 25.5.2013, 22:18:57

Vypocitat to jiste jde, i kdyz mozna jen priblizne, na zaklade
nejakych empirickych vzorecku.
On to tu uz napsal Wek, proud je urcen napetim a ODPOREM.
V tomto pripade to jiste bude obdobne, dulezitou velicinou je
mechanicky odpor, ktery je zase dan konstrukci trysky a vyskozitou
plynu, kterazto je funkci teploty, rychlosti a faze mesice atd. , takze
pripadny obecny vypocet nebude zadna sranda. Ale je docela mozne, ze
existuje nejaky zjednoduseny vztak, platny pro prakticky uzivane
rozsahy hodnot.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz