OT bastleni pro radost Re: Kontakty rele pri malem napeti

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 24 15:15:15 CEST 2013

No a proto kdyz se mi zacalo bastleni zaclo stavat druhym zamestnanim
tak jsem z toho zase vycouval - cim vic jsem mel prace a zakazek
komercniho charakteru tim vic me to nebavilo - nesahnul jsem na bastleni
skoro dva roky - ted take nemam moc casu, ale bavi me to fest - zvlast
me bavi se divat na web a koukat co ta zarizeni delaji

stejne tak jsem zjistil, ze uz nikdy nepujdu nikomu nic fotit za penize
- ani znamym

Radek Vicek