Farnell - zmena udaju o platebni karte

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Květen 24 08:06:06 CEST 2013

Ja jsem to ted zkousel v IE 9 a Chrome 26

Kartu muzu bez problemu doplnit pri potvrzovani pokladny
Dal jsem Upravit v platebnich informacich, pak Pridat novy typ platby,
Kreditni karta, zadal cislo zakaznika, vyplnil info o karte a dal ulozit.
Jak se karta maze nevim.

Nemuze byt problem v javascriptu, antiviru, nebo nejakem programu na
filtrovani reklam?
Jinak to okno s napovedou je v chrome temer cele schovane, v IE jej vidim
tak bez prvnich 2 znaku.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 24. května 2013 2:06
To: HW-news
Subject: Re: Farnell - zmena udaju o platebni karte

Zkoušel jsem ještě IE, se stejným výsledkem.

Pak jsem šel na kroužek, očekávaje, že to zkusím na počítači tam, jenže nám
zrovna předělali místnost, dali nové PC, ale zatím k nim nevedou síťové
kabely...

Večer jsem ještě zkusil Operu Mini na mobilu, ale dopadlo to podobně:
Stránka se po kliknutí jen refreshla.

PH

From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz> A co zkusit jiny prohlizec?
Obcas to u nekterych stranek pomuze.

From: Pavel Hudecek
No to bylo první co jsem zkusil. Paní mi vysvětlila, jak správně postupovat,
ale když se ukázalo, že tak to dělám, až na to, že od jistého okamžiku to
dál nepokračuje, už nevěděla. Nabídla mi pouze možnost, že mi může udělat
jednorázový nákup bez registrace, kdy jí všechno nadiktuji. Tam jsme ale
skončili u velkého počtu položek a toho, že jsem spěchal pryč.

From: "Zdeněk Aster" <Zdenek.Aster na seznam.cz> Upřimně asi bude lepší si do
farnellu zavolat, ikdyž nevím jestli to pomůže, mě jednou z mého účtu
zaplatil kolega svou kartou a ten účet se provázal

na pul s jeho udaji, takze DIC je moje IC moje jmeno a firma jeho z karty,
adresa moje... A to jen na mem registrovanem uctu se provedla platba jinou
kartou a kdyz jsem pak platil moji tak tam stejne byly jeho udaje.....

Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:

Po kliknutí se nestane nic.

Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby"

a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš
nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se
nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.

Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty,
taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.

Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.
Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a
"Obchodní účet"
Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale
vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se
text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už
zůstane. Další pokusy jsou stejné.

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz> No Google nasel toto:
http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/
support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&nav=false