Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 23 23:19:59 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 23.5.2013 od Kuba Jan:

> Takže story s nefunkční mobil.cz karty má úspěšný konec:

No super! Gratuluju!

> Tak jsem se sebral a jdu do města před prodejnu že to tam zas zkusím
> a už u náměstí koukám a zas to funguje.

Takže ono to nakonec ve městě fungovalo a doma ne? Jejej, to jsou teda
věci :-)

> Teď večer najednou telefon zvoní a někdo volal, že už je vše v
> pořádku že byl nějaký technický problém s registrací.

To tedy muselo být někde v té konkrétní BTS. To jsi měl ovšem docela
velkou smůlu, taková náhoda.

> Zkouším webové stránky, při jakémkoliv pokusu někam vlézt se to
> přesměruje na:
> http://10.144.134.134/web/datpre/profil?p_p_id=corevcc_WAR_vcc&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_corevcc_WAR_vcc_moduleCode=dataLandingPage

Jo, jo, to je přesně ta samoobsluha T-Mobile, to je ten problém. Zatím
ho nevyřešili, také jsem to dnes znovu zkoušel.

> No nic, zkouším pustit FTP a zkopírovat z něj soubor. Všechno jede
> naplno, žádné omezení rychlosti: http://jaku.ic.cz/mobil_CZ/data.jpg
> - to o2 logo pochází z aplikace od modemu - puvodně brandovaný k o2
> ale funguje i s mobil.cz V tuto dobu už je staženo 940MB dat.

Neházel flintu do žita, ono se to omezení teprve aktivuje. Já mám
pocit, že to nějakou dobu trvalo, než se zpomalilo. Nebylo to
okamžitě, ale teda zase 940 MB dat to teda nedalo.

> Tak počítám, že je nejpíš zase něco špatně, ale zatím to nechám být,
> jestli to takhle zůstane, tak mi to vyhovuje :-)

:-)

> Zkuste někdo schválně FTP, nebo HTTPS jak vám to pojede.....

No jak jsem už psal, HTTPS mi jede, ale šnekem.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem