Farnell - zmena udaju o platebni karte
Pavel Hudecek
edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 19:56:11 CEST 2013
Mě se to v profilu i při objednávce chová stejně:
Po kliknutí se nestane nic.
Např. teď jsem vlezl do "Moje osobní nastavení" a kliknul na "Způsob platby"
a nic. Stejný výsledek je ale u všech věcí, které mají šedivou barvu. Myš
nad nimi udělá "ručičku", jako že to klikací je, ale ve stavovém řádku se
nezobrazí žádná adresa a když kliknu, nic.
Ale třeba v "Předvolby oznamování" jsou checkboxy, taky s šedivými texty,
taky se nezobrazuje adresa, ale po kliknutí na text se zaškrtnou/odškrtnou.
Když vlezu do pokladny, tak se po kliknutí na stávající kartu nestane nic.
Když dám přidat nový typ platby, objeví se modré "Kreditní karta" a
"Obchodní účet"
Při najetí na tyto položky se objevuje vysvětlující rámeček, který ale
vyčnívá za levý okraj okna, takže je vidět jen asi 40 %. Při kliknutí se
text přebarví na hnědý na žlutém pozadí, po puštění myši zešediví a tak už
zůstane. Další pokusy jsou stejné.
PH
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
No Google nasel toto:
http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/support/webhelp/changepaymentmethods.jsp&nav=false
Dne 23. 5. 2013 17:35, Martin Patka napsal(a):
> s tim jsem se take setkal.
>
> V profilu se mi kartu opravdu zmenit nepodarilo, ale zkusil jsem udelat
> objednavku a nekde pri vyberu placeni se mi podarilo zadat novou kartu.
> Ted mi to v profilu uz nabizi vyber ze dvou karet a zase nevim, kde tu
> expirovanou vymazat......
> Bohuzel uz nevim presny postup, sam jsem s tim zapasil dost dlouho....
Další informace o konferenci Hw-list