Farnell - zmena udaju o platebni karte

Martin Patka hwmp na semily.net
Čtvrtek Květen 23 17:35:43 CEST 2013

Zdravim,

s tim jsem se take setkal.

V profilu se mi kartu opravdu zmenit nepodarilo, ale zkusil jsem udelat
objednavku a nekde pri vyberu placeni se mi podarilo zadat novou kartu.
Ted mi to v profilu uz nabizi vyber ze dvou karet a zase nevim, kde tu
expirovanou vymazat......
Bohuzel uz nevim presny postup, sam jsem s tim zapasil dost dlouho....

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator