OT bitove polia a efektivita; Was: pointery C

Středa Květen 22 22:02:43 CEST 2013

Uz jsem to dlouho nepouzival a vlastne ani nepotreboval, tak to berte
spis jako namet k diskusi... Ale makro pro prislusnou bitovou operaci
vyjde asi nastejno bez komplikaci s prenositelnosti - neco ve stylu
#define neco(x)  ((x >> 3)&0x07)