precizni termostat

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Květen 22 12:44:59 CEST 2013

Není lepší olej? Sice je s tím hrozná práce (kdysi jsem to dělal a byl jsem
vždy jak pra.e), ale má lepší tepelnou vodivost.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, May 22, 2013 12:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: precizni termostat

Taky jsem používal vodní lázeň na kalibraci teploměrů.  Myslím že to není
jen záležitost regulátoru. Ta lázeň (vanička  cca 20x30 cm) měla míchací
čerpadlo a stejně etalonový teploměr s rozlišením 0,01 st.
ukazoval v každém místě něco jiného. Chce to zamezit proudění vzduchu nad
hladinou, pro lepší rovnoměrnost teploty omezit ztráty odparem (něčím to
přikrýt) a počítat s tím, že se to hne pokaždé, když ten dekl zvednete.
Regulátor dokáže udržet teplotu jen v místě čidla a to ještě kdoví jak...
Anděl