Bezpaticove programovaci kabely?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 20 21:48:04 CEST 2013

Ja som reagoval na ",,,davame...listy".

Ale inak to tiez nie je celkom jedno. Uz som vyrabal nespocet vselijakych bastlov na univarzali (ktory je kupodivu tiez vyrazne lahsie dostupny v rozteci 2.54 (resp. co pouzivam je 2.50 ale to je fuk), medzikablikov, spojok a kdejakej inej bizuterie, a aj drviva vacsina programatorov, co mam (samozrejme ne-PIC) vsetky do radu koncia 2.54mm hrebenmi. No a ak sa okolo seba poobzeram, tak 1- aj 2-radove 2.54 hrebene rovne aj pravouhle, hole, s ramcekom, so zamkom/vyhadzovakom; 1.27mm ploche kable, zasekavacie konektory vratane CANNONov a CENTRONICSov, letovacie a krimpovacie (vid paralelny thread) samice atd.atd.atd., to vsetko sa okolo mna vala hafo; a ak nie, tak vojdem hoci aj do toho GMka a kedykolvek kolkokolvek ich kupim za par supov.

No a, ako som pisal ja aj ini, ak by som chcel silou-mocou setrit plochou, tak potom 1.27mm. Zhanat sa to bude rovnako blbo, ta kompatibilna bizuteria tiez; a ak ine nie, aspon sa to bude dat lahsie nabastlit na ten 2.50 univerzal...

Nie, tie 2mm su dokonaly nezmysel - teda samozrejme okrem snahy locknut uzivatela na "jedine dobre" riesenie.

wek