DTD, archivace - datatrezordisk zkusenosti?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 17:53:48 CEST 2013

Jenom pro informaci - napsal jsem výrobci.
Ten poslal odpoved, abych media poslal na otestovani.
Dnes prisla zprava, ze  odesila nova a ze byla nekvalitne vypalena.
  V kazdem pripade s vyrobcem vyborna komunikace a zaver je alespon za
me , ze ne kazda ( byt je ze seznamu podporovanych  mechanik )
mechanika dokaze korektne s disky pracovat.