Bezpaticove programovaci kabely?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pondělí Květen 20 14:39:48 CEST 2013

Na usetreni mista neni od veci pouzivat 1.27mm , 2x5 1.27mm je treba u ARM i
"normalizovan"
http://www.keil.com/support/man/docs/ulink2/ulink2_hw_connectors.htm
http://www.tme.eu/cz/katalog/?idp=1&search=1.27mm&cleanParameters=1#id_
category=112937&search=1.27mm&s_field=accuracy&s_order=DESC&visible_params=
2%2C6%2C9%2C7%2C10%2C11%2C412%2C419%2C426%2C418%2C2209&used_params=418%3A
1371%3B

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Datum: 20. 5. 2013
Předmět: Re: Bezpaticove programovaci kabely?

"Ved som naschval citoval, ze "na deskach kde je misto". Naviac 2x5 pinov je
ta usetrena plocha asi tak 2x0.5mm, to mi ako nejake zvlastne vitazstvo
nepripada. Co sa tyka vysky notabene estetiky, to su snad este
pochybnejsie kriteria.

Co sa tyka ceny, tak neviem v ktorej drogerii nakupujete, ale v tej nasej je
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=6716&name=wwd80g2
versus
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=25334&name=wwd40g
nehovoriac o Vami spomenutom kabli, a co je este horsie, protikusoch, ci uz
zasekavacich alebo do DPS...

No a co sa tyka dostupnosti, tak 2.54 maju ozaj aj v najdrogeriovatejsich
drogeriach...

Kebyze sa bavime o 2.54 vs. 1.27, alebo este lepsie 1mm, tak nepoviem; ale
to 2mm nechapem.

wek