Bezpaticove programovaci kabely?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 20 12:24:45 CEST 2013

Aku to ma vyhodu oproti obycajnym pinovym listam?
Ja na programovanie pouzivam obycajne 2mm pinove listy. Prototyp na vyvoj
tam ma zaspajkovanu pinovu listu a na tu sa normalne pripoji protikus od
programatora/debuggera. Produkcne dosky su bezo zmeny, ale pinova lista sa
neosadi, zostanu iba prazdne "dierky" na ne. Programator ma kablik s
pinovou listou, operator ju tam strci, trochu "zapaci" do strany, aby sa
dobre oprela a programuje sa. Aj bez "zapacenia" je dost velky problem
strcit tu pinovu listu do plosaku tak, aby niektory z pinov nemal kontakt.
Vacsinou pouzivam nezlatene dosky, iba cinovane.