PICKit 3 respektive MPLAB X bez instalace?

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Květen 20 12:09:55 CEST 2013

Regsvrxx se pouziva jen pro registrace DLL/OCX/EXE souboru ktere obsahuji nejaky ActiveX / COM object.
Jinak registrace neni treba.
To, jestli knihovna nejaky COM object obsahuje je pak prave poznat podle toho ze (ne)obsahuje funkci DllRegisterServer.

Tedy tvrzeni "Obvykle musi byt ddl-ka registrovana" bych poupravil:
MUSI byt registrovany ty DLLka, ktere obsahuji DllRegisterServer.
Ostatni byt registrovany nemohou a nepotrebuji to.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: hutta.j na seznam.cz
  Komu: hw-list na list.hw.cz
  Odesláno: 20. května 2013 9:59
  Předmět: RE:PICKit 3 respektive MPLAB X bez instalace?

  Moc se mi to nezdalo, protoze regsvr32, podle meho, jen provede zapis do registru Windows a v nich by  mel byt odkaz na danou knihovnu dohledatelny, coz neni ani na PC s original instalci.
  Nicmene tonouci se stebla chyta tak jsem to zkusil.
  Knihovna je 64bit tak jsme pouzil regsvr32 z Windows\system32
  regsrv32 "C:\Program Files (x86)\Microchip\MPLABX\newfolder\USBAccessLink.dll"
  a vysledkem je hlaska, ze prislusna DLL nema vstupni bod DllRegisterServer.
  Pri blizsim pohledu knihovna ma pouze 19 exportnich funkci,
  ktere se jmenuni nejak takto:
  Java_com_microchip_mplab_comm_MPLABCommUSBAccess_usbRelease

  Hutta

  > http://www.microchip.com/forums/m601860.aspx , kde uzivatel cvm resil
  > stejny problem s MPLABX beta 7.02. On problem vyresil prekopirovanim
  > USBAccessLink.dll, mchpwinusbdevice.exe a mchdefport z system32.
  > U v1.8 se jiz tyto soubory neinstaluji do system32, ale v instalacnim
  > adresari MPLABx je adresar newfolder, ktery obsahuje soubory
  > SerialAccessLink.dll, mchpwinusbdevice64.exe, USBAccessLink.dll a
  > mchpdefport.  V mem pripade je tedy problem v necem jinem nez je
  > absence techto souboru. Pro jistotu jsem je zkusil dat i do system32,
  > ale chova se to porad stejne PICkit neni videt.

> [...]

  regsvr32.exe c:windowsSystem32xxxxx.dll
  regsvr32.exe c:windowsSystem32xxxxx.ocx

  Za prikazem pro registraci knihoven uvedeme
  cely nazev nazvem knihovny nebo komponenty, vcetne cesty.
  Po spusteni by se mela objevit hlaska o uspesnosti
  operace a tim je vse hotovo.

  Radek (benedikt2hw.cz)=