Kuličky v unašeči DVD ???

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Květen 19 21:04:33 CEST 2013

vyažují házení, dávalo se to jen u vysokorychlostních a hlavně do
vypalovaček, později se katovaly kosty protože mechanicky to vydrželo dýl
než laser, a proč měnit laser za pár dolarů a ještě od subdodavatele, když
jde koupit mechanika celá nová od výrobce mechanik.

Pokud máte doma DVD přehrávač kterému ještě neodešel zdroj, tak na ebay se
prodávají jak lasery (nejčastější SF-HD56 pod 8$) a motory kus za 2$.

Do bezdušových pneumatik (do té díry na stlačený vzduch) se občas taky
nasypou takové kuličky zhruba velikost i vzhled jako broky, aby se tím z
ajízdy vyvažovala a neházela.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>

Občas se synem rozebírám CD a DVD mechaniky z PC.
V některých DVD je v unašeči disku několik ( 4-8 )  kuliček, které mohou
volně obíhat
  po jeho obvodu.

Já jsem si téměř jistý, že příšerný zvuk, který mi moje mechanika Asus
vydává když "zabere"
dělají tyhle kuličky, než si někam "sednou"

Neví ale někdo k čemu to tam je?