Re: Náhrada WIN linuxem na ISS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Květen 19 20:38:40 CEST 2013

No vidite, a mne porad jeste beha na valcovne klient psany v C pro Win 3.1.
Par krat se mu uz vymenil HW, tim padem prosel par obmenami OS, ale soft
beha furt originalni. Psany tehdy jeste v BC (ani nevim kolik) Radove 25
klientiku pripojenych k VMSu. Sice od te doby pribyla do toho API hromada
funkci aby mohly byt rohy kulate:-D, pribyla hromada protokolu (OLE, COM,
remoting, web services),ale DDE na kterem to bylo postavene taky porad je:)
Takze ono to nebude az tak zhave jak to nekdy vypada.
Marek